Alla inlägg under november 2008

Av Ida Hedberg - 4 november 2008 15:41

Redan tisdag. Helgen som var "firade" jag inte Halloween och festade eller liknanade som många andra. Helgen tillbringade jag bl.a hos en av mina bröder, då en av barnen fyllt år förra veckan.

Grattis Ebba tre år


Umgicks även med Moa, trevlans. Blev också besök i kyrkan, mycket fint.


Inne på min andra vecka på Apun, tiden går. Känner att jag börjar bli förkyld också, har ont i halsen...fast varför skulle jag slippa undan, när så många i omgivningen varit/är förkylda.


Är såå sugen att gå ner på stan, känns som en evighet sedan jag gick i affärer, fast tänker jag efter är det säkert inte mer än en vecka sedan..


Ikväll blir det nog inte många knop, just kommit hem från"jobbet", har lagt i en tvättmaskin och ska väl börja med maten snart. Sedan blir det nog en film skulle jag gissa på.


Annars då? Jo tack, det är finfint =)

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards