Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Hedberg - 31 oktober 2011 08:13

Jag har en bra helg bakom mig med lite olika innehåll.
Bl.a Premiärbesök på Dollarstore, god mat och jobb.

Nu är en ny vecka påbörjad och jag ska genast fortsätta med skolarbete (som det blev väldigt lite av förra veckan) innan jag ska åka och jobba klockan 14.


Ha en bra dag allihopa :)

Av Ida Hedberg - 24 oktober 2011 14:31

Har idag tagit tag i något jag länge borde ha gjort: Städa/kasta/sortera på mitt rum hemma hos mamma och pappa. Sagt och gjort, kastades massa papper mm mm.
Bästa fyndet: 1500 kr i 2 kuvert, inte fy skam :)
Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa innan det är dags att laga middag som idag blir laxfilé, pressad potatis och kallsås.

Av Ida Hedberg - 24 oktober 2011 11:03

Igår fick jag besök av två stycken söta, snälla och hjälpsamma syskonbarn :)

Jag fick hjälp med att tvätta bilen och hänga tvätt och farfar fick hjälp i skogen.


   

Av Ida Hedberg - 21 oktober 2011 15:34

Idag på förmiddan kom jag på att jag nog bör åka till stan då det trots allt är Pers födelsedag idag. Sagt och gjort och hem kom jag med tre plagg till födelsedagsbarnet, men det bästa kapet gjorde jag på Ica Maxi: Edamer för 39 kr kilo, vilket gjorde att två stycken fick följa med hem, tillsammans med annan mat. Nu ska här ordnas innan gästerna anländer senare ikväll!

Av Ida Hedberg - 20 oktober 2011 17:09

Denna vecka har hittills bland annat innehållit inskolning, nattjobb och två "utbildningar". Klockan är bara strax efter 17, men lite sömn efter nattjobb kombinerat med mycket ny information och intryck gör att jag är jättetrött och ska ligga på soffan framför TVn hela kvällen!

Av Ida Hedberg - 16 oktober 2011 23:08

Att analysera saker och ting kan innebära besvikelse och en viss insikt. Ibland krävs dock inte någon närmare analys för att komma fram till resultatet. Jag är besviken och har än en gång inte satt ner foten!Nu dags att sova, då det inte blev alltför många timmars sömn i natt efter många timmar med tjejerna. Imorgon dags för nya utmaningar :)

Av Ida Hedberg - 11 oktober 2011 08:16

Igår förmiddag infann jag mig på massage, var riktigt bra. Mitt mag/ryggproblem som jag varit och gjort ultraljud på två gånger  utan resultat, är troligen något muskulärt. Jag höll på "att flyga av bänken" när hon tryckte där. Eftersom hon kände att det inte släppte igår, men blev något bättre ska jag boka in fler tider framöver har jag tänkt.


Efter massagen träffades Sandra, jag, Emma och Novalie, åt god lunch, fikade och pratade. Senare blev det en tur till lekparken. Härliga dag :)



                     


      Tack flickor för en rolig dag igår - man blir aldrig för gammal för att gunga ;)

Av Ida Hedberg - 9 oktober 2011 13:49


Igår umgicks jag med denna lilla tös och hennes mamma :)


 


Kratta hör hösten till, känns dock lite lönlöst då det ramlar ner nya löv hela tiden..


Imorgon ska jag på massage klockan 10, senare kommer Emma, Novalie och Sandra. Trevligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards