Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Hedberg - 22 maj 2012 18:52


Ikväll har vi varit en sväng i skogen, slog två flugor i en smäll: åka bil samt vara lös i skogen.


     
Bäcken var intressant. Om jag inte visste det förut, så fick jag det bekräftat ikväll: Det är inte lätt att ta kort på en väldigt rörlig varelse ;)


På förmiddan hade vi besök av en stor Golden, de busade för fullt, och delade snällt på samma vattenskål.

                         

Av Ida Hedberg - 11 maj 2012 17:41

Nu är Wilda här hos oss, hon påminner inte om Algot alls, men är otroligt söt ändå :))


   

Av Ida Hedberg - 10 maj 2012 21:29

Dessa två-tre veckor som har passerat har på ett sätt gått mycket långsamt. Men imorgon är det fredagen som jag och Per sett framemot. Imorgon flyttar lilla Wilda in hos oss, Algots lillasyster <3

Av Ida Hedberg - 7 maj 2012 10:56

Jag läste precis att appen för bloggplatsen är på väg om ca 1-2 veckor, det låter bra det. I detta nu ligger jag på soffan, har haft sovmorgon, promenerat med Per och vi har intagit en lång frukost, härligt. Jag har jobbat intensivt de senaste 14 dagarna, så det är otroligt skönt med sovmorgon. Idag börjar jag klockan 12 och imorgon 14, så det blir sovmorgon imorgon också, gillas. I slutet på veckan händer det något spännande :)

Av Ida Hedberg - 3 maj 2012 14:36

Nu har vi den bästa tiden på året framför oss, enligt mig. Jag ska försöka att ta tillvara på tiden och verkligen njuta!


   
Vårblommor på bron

 

 

                                       
Per har byggt ett växthus till mig, hoppas jag lyckas odla grönsaker, ska bli roligt och spännande.



                                        
Var och hälsade på Emma och Novalie igår kväll, jättemysig lägenhet. Jag blev bjuden på god mat och vi hade det väldans mysigt. Tack för igår fina ni!

 

 
Nybakat Ciabatta till frukost idag - inte dåligt.



Ovido - Quiz & Flashcards