Alla inlägg under april 2011

Av Ida Hedberg - 25 april 2011 20:49

En underbar Påsk har nått sitt slut, en påsk med sommarvärme.
Påsken har för min del bestått av jobb tors-sön. Men har även hunnit med två grillningar, massa krattning och suttit på altanen och njutit i det underbara vädret.




         

Av Ida Hedberg - 15 april 2011 20:31

Idag har jag haft besök av Anna som hade med sig finfina presenter till mig :')

Bl.a dessa fina blommor  

Ikväll slogs det på stort, bakade en kaka
 



Imorgon ska jag jobba, men hoppas att på söndag få träffa familjen Vidman :)

 



Av Ida Hedberg - 13 april 2011 20:03

Jag har ikväll haft besök av dessa två sötnosar :)


 

Av Ida Hedberg - 11 april 2011 19:17

Ibland känner jag att jag måste skriva av mig om saker och ting jag stör mig på. Onödigt kan vissa tycka, men jag tvingar ingen att läsa.
Det jag nu retar upp mig på att folk som klandrar de som väljer att skaffa barn fast man närmar sig 40. Så vad är det för fel med det? Det kan finnas många olika anledningar till att man inte skaffat tidigare. Och det sitter knappast i åldern hur bra man blir som förälder...

Tredje veckan påbörjad på LIAN, imorgon och onsdag är det utbildningsdagar i Härnösand som gäller, kring missbruk, riskbruk och beroende. Jag hoppas på intressanta dagar.

Även om jag trivs och jag gillar utbildningen kan jag inte neka att jag längtar tills det är över, kl. 16 den 1 juni får jag förhoppningsvis min examen och jag får återgå till demensvården :)


 

Av Ida Hedberg - 1 april 2011 18:44


Så är första LIA-veckan är avklarad.Jag har en ledig helg framför mig som innehåller lite av varje.Ikväll blir det räkor och massa annat gott och lite senare basta.
Imorgon angling och middag på kvällen med Pers föräldrar samt Carina o Peter.
På söndag tänkte jag hinna vårstäda här hemma.
Det är mina planer inför helgen :)

Trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards