Alla inlägg under juli 2012

Av Ida Hedberg - 31 juli 2012 20:58

Vi hälsade på Per ikväll när han jobbar.

Av Ida Hedberg - 31 juli 2012 10:52

Sitter ute på altanen trots det svala vädret, det är frisk och skön luft ute idag, inne känns det varmt och kvavt. Denna vecka och nästa vecka är det glest med jobb, känns skönt för efter dessa veckor blir jobb kombinerat med studier och praktik min vardag. Snart dags för en promenad med Perkis. Avslutar med en bild på mitt lilla hjärta som verkar må bra trots 'lite' överkonsumtion av kyckling igår.

Av Ida Hedberg - 28 juli 2012 21:47

Ligger på sängen med en chipsskål i högsta hugg. Det är alldeles tyst, skönt. Funderar över att saker och ting snabbt kan ändras och därmed inte bli som man har tänkt sig. Ingenting går egentligen att ta för givet. Allting har en mening sägs det, det har jag dock svårt att tro.

Av Ida Hedberg - 27 juli 2012 20:59

Eftermiddagen har vi tillbringat i Birsta, så som många andra. Där började vi med att äta middag: inga bra affärer görs på tom mage, som Kamprad uttrycker det, jag håller med. Med oss hem hade vi linne och jeans till mig, skor till Per och några kassar mat.

Av Ida Hedberg - 25 juli 2012 21:50

Idag har jag firat min fina vän Jenni på hennes födelsedag. Efter det väntades en annorlunda och fin arbetsdag.

Av Ida Hedberg - 24 juli 2012 19:38

I skrivande stund sitter jag på trappan till altanen och njuter av kvällssolen, fler sådana kvällar tack! Idag har jag träffat Novalie, söta lilla barn, har dock ingen bild sen idag. På em fick jag besök av Moa och Elvin. Nu dags för en kvällspromenad med Per.

Sol

Av Ida Hedberg - 24 juli 2012 08:04

Vaknade till strålande sol, härligt! Har redan intagit solstolen: underbara lediga dag.

Ovido - Quiz & Flashcards