Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida Hedberg - 10 augusti 2010 22:20

Jag känner att jag för tillfället inte har något som jag vill dela med mig av.
Därför tar jag en paus. Det är onödigt att jag skriver saker som jag sedan kan ångra.
Så därför tar jag istället en paus.

Punkt

Av Ida Hedberg - 1 augusti 2010 21:51

Helgen börjar att lida mot sitt slut. Det har varit en bra och innehållsrik helg med lite av varje.
Igår skulle jag träffa Hanna och Carro vid 10 och när jag skulle åka så startade inte min bil, men som tur var kunde jag låna Pers. Väl i stan hade vi det trevligt med shopping och gott fika på Tant Anki och fröken Sara.
Kände mig jättetrött när jag kommit hem, så jag sov en stund för att ladda inför fest. Väl på festen var jag pigg och hade jättetrevligt :)

Idag kom jag mig inte för att göra så mycket mer än att tvätta lite. Men på em tog jag och Jenni en promenad. Ikväll var Pers föräldrar och farmor hit och fikade och sedan fick Per för sig att han och jag skulle cykla runt Edeforsen -sagt och gjort.

Nu börjar min ledighet att lida mot sitt slut, börjar på schemat på tisdag kväll.
Det känns bra att komma tillbaka, då jag känner att jag hunnit utnyttja min lediga vecka till fullo.

Nu ska jag duscha för att sedan ev se Kommisarie Späck.
Imorgon ska jag kliva upp i ottan för att åka med lillfisen till veterinären där kastrering väntar.
Imorgon kväll blir det bilbingo med Jenni o Moa :)

Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards