Alla inlägg under april 2010

Av Ida Hedberg - 30 april 2010 12:13

Jobbar idag dag 5 av 6 denna vecka.
Ikväll blir det Big Comedy.



Det finns flera olika skäl till att jag inte bloggat på ett tag.
Jag återkommer när jag är på fötter och mer positiv!

Av Ida Hedberg - 21 april 2010 02:20

Ikväll har jag jobbat, men blev strax innan hemgång tillfrågad om att stanna och jobba natten. Sagt och gjort, så här sitter jag nu och är trött. Säger jag annat så ljuger jag, men samtidigt tror jag att det kommer gå bra, man måste peppa sig själv ;)

Fast nog skulle det vara mysigt att få krypa ner och sova bredvid Per och har lille Algot på kudden :)
Det går jättebra med kissen förresten, han har de två första nätterna kommit och lagt sig i sängen med oss och legat och sovit där till 4 ungefär, då blir det full fart. Sånt man får ta, men det är inte så kul att bli biten i fötterna och klöst i ansiktet när man är som tröttast.

Han hann redan efter han varit oss knappt ett dygn, bränna av sig en del av ena "ögonbrynet" på ett ljus. Vi höll på och skratta i hjäl oss, det blev kort och krulligt, så stiligt så.



En sak till; om 5 timmar, då sover jag!

Av Ida Hedberg - 19 april 2010 08:48



Igår flyttade lille Algot in hos oss :)



  

Av Ida Hedberg - 18 april 2010 14:27


Jag hade igår en mycket roligt dag tillsammans med Carro, Hanna och Klara :)



Hanna Blev uppvaktad


Smyckestillverkning

 

  


Efter många olika moment och torktid ( och mycket assistans av Carro) har vi här det färdiga resultatet.

  

God mat och dryck, och trevligt sällskap på Hannas inglasade balkong


  

Tack för igår underbara ni!

Av Ida Hedberg - 17 april 2010 09:01

Idag åker jag, som tidigt nämnt, in till stan för att träffa Hanna och Carro.
Jag hade tänkt att vi kunde börja dagen med en mjukglass på stan, men det känns inte lockande nu i detta snöoväder.

Men det blir iallfall vinpimpling, smyckestillverkning och middag, ska bli såå kul :)

Avslutar med att säga att vi fick mycket god middag och dryck igår kväll hos mor o far.

Det här verkar bli en bra helg.

Av Ida Hedberg - 16 april 2010 05:31

Det är nära nu, om två timmar är jag hemma. Då ska jag duscha och sedan krypa ner under täcket och förhoppningsvis kunna sova flera timmar.

Sedan ska jag ut och gå med lilla Kalle, då matte är i stan, och ikväll ska jag o Per upptill mamma o pappa på middag.
Imorgon lördag ska jag umgås med mina fina flickor :)

ser andras helgplaner ut?

Av Ida Hedberg - 15 april 2010 13:44

Idag har jag vårstädat och bytt gardiner i sovrummet, ska väl även städas lite i övriga rum också om lust infinner sig dvs ;)

Jag ska sedan lägga mig på soffan och kika på nån film eller så, och förhoppningsvis somna ett tag, då jag ska jobba i natt.






 

 Sov Gott Uno!

Av Ida Hedberg - 13 april 2010 20:46

Idag åkte jag in till stan, där jag mötte upp Emma och Linn för en shoppingtur på stan. Mycket trevligt!
Jag hann även vinka till Moa :)


Jag åkte senare och åt med Per för att slutligen åka till Birsta.


Jag kom hem med bl.a. jeansleggings,bikini, jacka, linne och tröja.


Nä, det här har jag inte tid med, nu ska vi fika munkar :)

Ovido - Quiz & Flashcards