Alla inlägg under april 2010

Av Ida Hedberg - 12 april 2010 12:12

I lördags kväll blev det som sagt hemmagjord pizza, blev inga fler drinkar om inte isvatten räknas ;)

Igår söndag åkte Per och jag iväg på isen före nio nån gång, underbart väder och goda mackor :)
Eftermiddagen spenderades också i en stol i solskenet, medan Per grejjade med bilen.
Jag ser numera ut som Rudolf, är väldans röd om nosen!
Idag är jag i städartagen.

Adjö.

Av Ida Hedberg - 10 april 2010 17:43

Jobbveckan är över, och jag fick ledig helg. Skönt det, fast det är rätt nice att jobba långpass på helgen också, då det ger en del pengar.

Imorse begav vi oss tillsammans med Jenni och Danne, samt Jimmy var där en sväng å, på Tingtjärna för att angla. Blev jättefint väder ett emellan åt, så härligt att jag somnade till ett tag.
2 gäddor blev det.

Nu har jag precis öppnat en Cube, då jag inte hade möjligheten som andra på isen att dricka starkvaror, då jag o Jenni agerade chauförer.
Får se vad kvällen har att erbjuda.
Blir senare hemmagjord pizza och nå fler drinkar lär det kanske kunna bli.
Jag få se helt enkelt.

Av Ida Hedberg - 6 april 2010 09:22

Påsken 2010 för min del:

Umgåts med 'syster' Emma
Hjälpt Sandra att flytta de sista sakerna, samt skruva ihop nya möbler 
Bjudit Moa på lunch
Klivit upp halv fem för att befinna mig på Tingtjärn en timme senare
Dragit min första gädda
Varit på inflyttningsfest

Jobbat
Ätit god mat på Victoria
Anglat i underbart/oslagbart väder i Vigge
Varit på Hullsjön och hälsat på Moa
Bjudit svärföräldrarna på middag


  


Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards