Alla inlägg under september 2012

Av Ida Hedberg - 27 september 2012 19:18

Idag är jag ledig och har därmed ägnat dagen åt att läsa om nutrition samt gruppsykologi. Imorgon påbörjas 'arbetshelg' hos Demensteamet och på måndag påbörjas min sista placering. Fullt upp, men jag gillar det.

Tiden går så otroligt fort, vilket jag tycker är bra, så det blir vår och sommar nångång ;) Snart oktober och då fyller många år i min närhet, dags att börja planera presenter, skoj :)

Per och Wilda har varit i skogen och plockat kantareller, Wilda var mer svart än vit bär hon kom hem. Men nu är hon nybadad å fin :)

Jag borde läsa även ikväll,men jag råkar istället söka efter höstskor på internet: Mycket viktigt och nödvändigt ;) Jag vill ha typ mcboots som bilden nedan, de flesta ha mkt klack vilket jag inte vill ha, så dessa skulle mer än gärna kunna få landa hemma hos mig.

Av Ida Hedberg - 17 september 2012 19:09

Jag har som många andra blivit förkyld, vilket innebär att energin inte är som den borde. Idag har jag varit ledig, vilket känns skönt så jag kunnat samla krafter inför morgondagen som innebär min första dag på min andra LIAplacering, vilket jag ser fram emot.

Det fokuseras för tillfället mycket på LIA, skoluppgifter och jobb, ibland är det så, att andra saker får vänta.

Avslutar med ett foto på mina favorit blommor som jag fick i fredags, bortskämd med namndagspresent, gillas ;)

Av Ida Hedberg - 10 september 2012 19:59

Igår var det dags för 2- årskalas nummer två. Denna gång var det Novalies födelsedag :)

Av Ida Hedberg - 10 september 2012 19:54

Av Ida Hedberg - 2 september 2012 18:06

Mellan alla jobbtimmar denna vecka har jag varit på 2-års kalas :))

Av Ida Hedberg - 2 september 2012 18:04

2a september, 1 år sedan älskade Algot somnade in. Tiden går. Bilden togs några dagar innan, sista gången vi myste i soffan, som vi så ofta gjorde.

Ovido - Quiz & Flashcards