Alla inlägg under november 2011

Av Ida Hedberg - 28 november 2011 19:45

Idag blev det knäck och lussebullsbakning för min del


    







Av Ida Hedberg - 24 november 2011 13:50

Det blir ofta långt mellan gångerna jag uppdaterar, detta då jag prioriterar annat och det här med att blogga kommer i perioder för mig.
Hur-som-helst, idag ägnar jag dagen åt att adventsstäda, ganska mysigt även fast jag är besviken över vädret, plusgrader och sol inger ingen advent-och julkänsla.

Imorgon påbörjar vi vår lilla helgtripp Stockholm-Tallinn, och har sedan varje vecka framtill jul något roligt att se framemot, vilket ger energi till olika måsten.
Jag trivs.


     
Julbord på IKEA                                              
     Årets pepparkaksbak

Av Ida Hedberg - 14 november 2011 18:30

I lördagskväll var jag på Tapaskväll hos Jenni, en jättetrevlig kväll.
   


Jag har en sjudagars arbetsvecka framför mig, en jobbfest och plugg inför skolan till veckan. Fullt upp med andra ord, jag gillar't!

Av Ida Hedberg - 7 november 2011 12:28

Nu är det inte en glad Ida bakom tangenterna, nä idag just nu känner jag mig arg och besviken över saker och ting.

Har nyss kommit hem från ett arbetspass och ska äta lunch innan jag ska göra mig i ordning för ett stadstur med bland annat ett besök på banken.

Lite tröstshopping kanske förbättrar mit humör ;)

Av Ida Hedberg - 3 november 2011 17:23

Idag vill jag dissa två saker:
- Att vara hemma en hel dag, kan göra mig väldigt förslöad och uttråkad. Ibland är det skönt att bara vara såklart och det är skönt med lediga dagar. Men idag kände jag inte så.
- Att äta middag själv, Fy! Tur det inte sker ofta.

Ovido - Quiz & Flashcards