Alla inlägg under februari 2012

Av Ida Hedberg - 8 februari 2012 13:53

Långsovmorgon= underbart och välbehövligt emellanåt.
Har idag kommit igång med etikkursen och den första uppgiften, vilket känns skönt. Fyller de flesta dagar denna vecka med jobb, men även lite roligheter.


Köpte hem passionsfrukt häromdagen, gottit!
Tänker tillbaka på när jag gick på lekis och hade fruktstund, vad mysigt man tyckte det var. Nu får jag ha fruktstund för mig själv, går ju det å.
                                                  
 


 

 

                                             Jag har mycket att vara glad över, jag är lyckligt lottad!



Av Ida Hedberg - 2 februari 2012 11:51

I söndags firades min 24:e födelsedag, stugan full med folk dagen och kvällen lång: gillas!


                    



Ovido - Quiz & Flashcards