Alla inlägg under juli 2009

Av Ida Hedberg - 29 juli 2009 22:33

Idag hade jag min sista långa dagstur för i sommar, nu återstår endast nån kväll, korta dagsturer samt ett nattpass. Den här sommaren har gått så sjukt fort.

Idag på lunchen åkte jag på ica för att handla allt inför kvällen, för ikväll bjöd jag och Per våra föräldrar på grillat. Som tur är fick jag hjälp av mamma då jag slutade halv fem och det var en hel del som skulle ordnas. Maten blev väldigt god i alla fall och drickat var det väl inte heller något fel på ;)

Imorgon jobbar jag kvällen och på fredag morgon beger jag o Moa oss ut på äventyr!


Adjöken

Av Ida Hedberg - 28 juli 2009 11:42

Idag är det tisdag vilket innebär att min "långa" ledighet som jag har i sommar på fyra dagar är över. Synd att vädret dessa dagar varit dåligt...
Fäviken är nu alltså avklarat, mycket trevligt där trots regn regn regn.

 Kommer lite bilder senare.

Igår åkte jag upp till Moa en sväng på dagen, åkte sedan hem till mamma o pappa och tvättade kläderna sedan helgen och städade Pers bil. Senare blev det middag med per, mamma o pappa. Kvällen avslutades med bilbingo med Moa, en mycket lyckad dag!

Av Ida Hedberg - 22 juli 2009 14:23

Nu ska jag sätta i gång och packa väskan, för imorgon jobbar jag hela dagen och på kvällen bär det av. Jobbar nästa gång tisdag kväll, så nån gång innan dess är vi väl hemma igen.

Adjö

Av Ida Hedberg - 20 juli 2009 13:41

Helgens många jobbtimmar är över, det har gått över förväntan att jobba så många timmar. Idag hade jag kortdag, skönt. Men vad ska man hitta på i detta tråkväder? Sova en stund kanske, ja det får det bli!




Av Ida Hedberg - 17 juli 2009 16:34

Det blev ändringar, men till det bättre :)

Jag har jobbat hela dagen idag, istället för ikväll. Så nu har jag nyss kommit hem efter mitt arbetspass. Ska snart ringa efter mat från pizzerian och sedan åka upp till Hullsjön, där Moa väntar. Senare kommer det fler flickor. Hoppas på en trevlig kväll, trots att jag tar egen bil och ska upp och jobba klockan sju imorgon.



Av Ida Hedberg - 16 juli 2009 11:52

Igår jobbade jag till halv fem och åkte sedan till lägenheten i stan. Maten stod på bordet då jag kom dit (som det ska vara ;) Vi la oss sedan och skulle vila en liten stund, med betoning på liten, hmmm....vaknade vid halv elva. Ja, så det var den kvällen det.

Idag är det jättefint väder och varmt ute, var det ju iofs igår också. Är ganska nyss hemkommen från Konsum. Nu är jag lite mat samt ett skavsår rikare.

 Är alltså ledig idag, men imorgon kl 16 framtill måndag kl 16,30 kommer jag "bo" på hemmet ;P




.

Av Ida Hedberg - 13 juli 2009 11:01

Tänkte ge mig på en kort liten uppdatering.
I helgen har jag varit i stan och snurrat runt med Per, (satt upp affisherna) sedan var ju jag mfl hos Moa i lördags kväll och grillade och hade det trevligt. Igår blev det auktion för hela slanten.
En trevlig helg med andra ord :)

Idag fyller Anders 25 år så mitt i dan nån gång ska jag bege mig dit. Städa och hämta ut linserna står också på schemat.

Adjö

Av Ida Hedberg - 9 juli 2009 20:39

Veckorna går väldigt fort, imorgon är det fredag igen. Jag ska jobba även imorgon men sedan har jag helg. Händer inte så mycker mer i helgen än att jag ska äta gott och umgås med nära o kära. Imorgon kväll blir det smörgåstårta med Per, mamma o pappa. Sedan åker vi nog till stan. På lördag kväll blir det mat och gott att dricka hos Moa, ska bli jättekul :)

Har inga bilder att lägga in för tillfället, men det blir väl....nån gång ;)



Ikväll gör jag något jag sällan brukar göra, nämligen bakar. Hoppas jag lyckas, är inte säkert det...trots att det är en sockerkaka jag har i ugnen.

Ovido - Quiz & Flashcards