Alla inlägg under juli 2011

Av Ida Hedberg - 23 juli 2011 22:29

Sitter på altanen hos mamma och pappa och har det allmänt bra! Idag är en bra dag, på många olika sätt ;) Idag har jag bestämt mig för att börja tänka annorlunda, vilket kanske inte alltid är så lätt <3

Av Ida Hedberg - 22 juli 2011 19:12

Jag känner mig för tillfället väldigt trött och slut, att jag har en ledig helg framför mig känns väldigt bra och välbehövligt.
Har städat lite sedan jag kom hem, med betoning på lite.


Klint och sommarslöja som jag satt i början av sommar'n har jag hämtat in ikväll

             


Ikväll blir det inte många knop efter att jag torkat golven. Känner jag mig själv rätt blir soffan och Skilda världar ett bra alternativ.
Nån gång senare ikväll ska jag hämta Per. Och inatt vid 3-4 tiden ska jag kliva upp och hämta hem mamma och pappa.


Annars i helgen har jag många planer, så många att jag skulle önska att helgen hade 5 dagar till ;)


Av Ida Hedberg - 19 juli 2011 09:00

Igår kväll i regn och rusk bakade jag lite matbröd.


  Idag skiner solen och jag ska därför passa på att äta frukost på altanen. Ännu en ledig dag, som jag idag ska tillbringa med brorsdottern Emma.

Av Ida Hedberg - 18 juli 2011 22:04

Idag följde min snälla mamma med mig till stan, efter mitt ärende åkte vi till Birsta där jag bl.a hade med mig en hissgardin hem ifrån. Ikväll har Per och jag smidit semesterplaner :) Nu ska vi lägga oss i renbäddad säng och kolla på film, mysigt när det regnar.

Av Ida Hedberg - 15 juli 2011 19:05

Jag har nu laddat upp med massa gotta inför kvällen, imorgon kl 730 börjar min arbetshelg. Men innan dess mys framför TVn men först badminton.Livet leker!

Av Ida Hedberg - 14 juli 2011 23:10

Idag har jag tillbringat dagen med Emma och Novalie, vid 930 började jag rulla mot Timrå där jag möttes av en glad Novalie och en glad mamma och ett mycket trivsamt och fint hus som de vaktar åt några bekanta.
Vi började våran tripp mot Lilla Bandsjön (Emma, heter det så?) hur som helst, Timrå Gårdsbutik, för att sedan åka mot Tynderö och Åstön. En jättemysig dag!

         

Ikväll åkte jag upp till Hullsjön för att umgås med Moa, trevlans. När jag kom hem gick jag och Per en kvällspromenad och efter det spelade vi badminton, det är verkligen kul tycker jag.

En perfekt dag!


Imorgon ska jag umgås med Anna, vi funderar på nån utflykt, får se vad det blir :)
Det känns roligt att fylla mina lediga dagar med massa roliga saker och verkligen utnyttja dessa dagar, så de inte bara rinner iväg.


Jag och Anders i söndags när vi familjen (som "gamla tider") var i Birsta.

 

Av Ida Hedberg - 12 juli 2011 20:03

Som rubriken lyder blir jag otroligt trött av detta väder och trött på detta väder för den delen. Dagarna denna vecka fylls mestadels av jobb, men även promenader och badminton, det sist nämnda är skitkul ju :) imorgon på timmarna mellan mina arbetspass kommer Moa och klipper mig (spännande) och umgås så klart :) Dags att sluta, Allsången har ju börjat, viktiga saker!

Av Ida Hedberg - 9 juli 2011 20:37


Bloggen ligger mer eller mindre nere nu, då jag njuter tillfullo av dessa underbara sommardagar.
Jag har ledig helg vilket innebär god mat och dricka med bra sällskap, sola och därmed somna ute på filt och spela badminton till solnedgången.
Imorgon åker jag och pappa till stan och skriver fullmakt, ojojoj vad seriöst det måste vara.



 


I veckan har jag bl.a spenderat tiden med min fina vän Moa, det ger mig så mycket att umgås med henne, å vi är lika tokiga som förr ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards