Alla inlägg under juli 2008

Av Ida Hedberg - 31 juli 2008 15:33

Sitter ute på altanen, här är det svalare än ute eftersom vi dragit för här, är alldeles för varmt ute i solen. Är hemma på timmar nu, ska alltså tillbaka och jobba kvällen. Har nog aldrig känts så tärt att åka och jobba nån gång som nu, jag vill åka iväg och bada, men det är bara att stå ut och inse att det går inte.


Per kom precis förbi med lite saker han hämtat åt mig i lägenheten, bl.a usbsladden till min mobil, men det fungerade inte med den heller. Minneskortet har gått sönder, går inte att "få någon kontakt" med det, men jag tänkte att om man sätter i sladden kan man kanske få upp innehållet i det på datorn, men icke, så det är bara att inse sanningen, alla kort är borta...


Igår kväll tog jag och Per fyrhjulingen till Munkbyskön och badade, härligt. Sedan åkte vi och köpte njukglass, sommarens första för min del tror jag.


Efter att jag slutar klockan 16 imorgon, så är jag ledig tills på torsdagkväll, dvs nästan en vecka. Så imorgon går jag på semester ;)


Näe, nu måste jag fixa lite kaffe, det här går inte...ZZzzzz

Av Ida Hedberg - 29 juli 2008 09:29

Var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har inte haft någon inspiration alls, samt inte haft så mycket tid heller. Det känns som om jag inte hunnit med nånting alls på senaste, bara flygit runt överallt, aldrig landat. Jobbat kvällar, helger, nätter, varit så hattit, hit och dit...


Har iallafall jobbat mina sista schemalagda nätter nu, skönt! Har inte så många schemadagar kvar överhuvudtaget faktiskt.


Fäviken är avklarat också, åkte direkt på morgonen när jag slutade efter att ha jobbat natt i fredags, så så många timmars sömn blev det ju inte precis. Men det var en lyckad helg måste jag säga. Av olika skäl tyckte jag inte det skulle bli så roligt alls att åka, men det blev väldigt lyckat.  Påväg hem i söndags åkte vi till Åre och badade och åt. Sedan vidare till Frösön, fint där. Kom hem vid tolv på söndag kväll, skönt att sova i en riktig säng. Igår tog vi fyrhjulingen och åkte till Vigge och badade, mysigt :)


Är väl massa annat som hänt under senaste tiden också, men det här är var jag delar med mig av.


Fortsätt njuta i det underbara sommarvädret

Av Ida Hedberg - 16 juli 2008 10:41

Nyvaken. Men har så himla svårt att somna om när jag vaknat när Per beger sig till jobbet vid sex-tiden. Tar minst en timme innan jag lyckas somna om...plus att det är så himla varmt i lägenheten.


Ledig idag, ska väl plocka ihop och så här i lägenheten, sedan ska jag med Anna H på stan en sväng, var så länge sen jag shoppade så nu kliar det i fingrarna ;)


Ikväll blir det Stöde, hoppas på en åktur på fyrhjulingen :)


Annars då? Jo tack det är bra, men snart dags att vända blad och påbörja ett nytt kapitel. Men är ju nån månad kvar, så jag ska njuta för fullt den tid som är kvar.


Får väl se hur det blir, går och väntar och hoppas nu.



Av Ida Hedberg - 12 juli 2008 23:03

Inte för att det hänt så mycket sedan sist jag skrev. Har jobbat varje dag sedan dess, ska jobba imorgon och på måndag också, sedan ledig två dagar.


Var ute och åkte fyrhjuling i onsdags kväll, var väldigt mysigt. Var jättehärligt väder och sådär, jag körde på hemvägen, skoj det där =)


Ikväll har jag och Emma varit ute och åkt lite, skoj och ses och prata lite, blir inte alltför ofta ändå, men varje gång är guld värd. Känns bra att ha dig som vän Emma!


Nu ska jag natta, ska ju börja jobba klockan sju. Har redan gått och lagt mig, har fått till det trådlösa, kanon det. Natti natt

Av Ida Hedberg - 5 juli 2008 15:47

Så var det lördag, och gatufestens sista dag. Lite skönt faktiskt :P


Hittills har det varit skoj, hoppas på en kanonkväll ikväll också. Igår em åkte jag och Per, Emma och Johannes samt Linn och Tomas, Ms Medvind, det var riktigt trevligt måste jag säga, något att rekommendera!


Har inte så mycket mer att tillägga just nu.





Av Ida Hedberg - 1 juli 2008 18:52

Japp, nu har jag tvättat och packat klart alla kläder och så inför Gatufesten. Emma kommer över snart så ska vi se på Allsång, sedan ska jag åka och jobba natten. men sen...Gatufesten för hela slanten :)

Ovido - Quiz & Flashcards