Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

suuck

Av Ida Hedberg - 31 juli 2008 15:33

Sitter ute på altanen, här är det svalare än ute eftersom vi dragit för här, är alldeles för varmt ute i solen. Är hemma på timmar nu, ska alltså tillbaka och jobba kvällen. Har nog aldrig känts så tärt att åka och jobba nån gång som nu, jag vill åka iväg och bada, men det är bara att stå ut och inse att det går inte.


Per kom precis förbi med lite saker han hämtat åt mig i lägenheten, bl.a usbsladden till min mobil, men det fungerade inte med den heller. Minneskortet har gått sönder, går inte att "få någon kontakt" med det, men jag tänkte att om man sätter i sladden kan man kanske få upp innehållet i det på datorn, men icke, så det är bara att inse sanningen, alla kort är borta...


Igår kväll tog jag och Per fyrhjulingen till Munkbyskön och badade, härligt. Sedan åkte vi och köpte njukglass, sommarens första för min del tror jag.


Efter att jag slutar klockan 16 imorgon, så är jag ledig tills på torsdagkväll, dvs nästan en vecka. Så imorgon går jag på semester ;)


Näe, nu måste jag fixa lite kaffe, det här går inte...ZZzzzz

 
 
Ingen bild

simply the best

1 augusti 2008 16:16

Hej min van. Jag vill ocksa fara o bada ma diiiig ju! Vi fa go da nar ja kommer hem. Jag jobbar en vecka sen gar jag ocksa pa "semester" :p (fred the tjuvkikare halsar)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards