Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Äntligen helg

Av Ida Hedberg - 19 oktober 2012 19:53

En vecka går otroligt fort, redan fredag, knappt jag hänger med i svängarna. Under denna vecka har de tre första dagarna spenderats i Kramfors där det varit etikseminarium, nutritionstenta och givande föreläsning om bemötande. Kollade mailen för en stund sedan där dietisten gratulerade till ett godkänt resultat på tentan, så det känns som en bra start på helgen.

Efter jobbet kom Emma och Novalie och åt med oss, jättemysigt. På tisdag ska vi dejta igen. Känns kul att börja hinna med andra saker igen!

Sambon bakar för fullt inför födelsedagsfirandet, jag är bara med på ett litet hörn. Så i helgen ska hjärtat firas men 8 timmars jobb ska det också bli.

Avslutar med en bild på mitt fina gudbarn som jag tog i somras.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards