Alla inlägg den 9 november 2008

Av Ida Hedberg - 9 november 2008 11:06

Känner mig väldans trött nu, blir så när man somnar om, då blir nästan hela dagen förstörd tycker jag. Jag låg nämligen vaken mellan sju och åtta ungefär, och tydligen somnade jag om med tanke på vad klockan är nu.


Idag är det Farsdag, vilket innebär tårta (för hela familjens del) och presentöppning (för pappas del).


Igår hände inte alltför mycket för min del. Var bara hemma och mest inne. Var bara ut när jag åkte på ICA och sådär, kanske man borde vara ute lite mer, skulle nog inte skada. Jag är sällan ute, tåls att tänka på iallafall.


Igår kväll bjöd min snälla mamma familjen, dvs mig, pappa och Anders, samt Per på en god tre-rätters middag och  god dryck till det. Var mycket uppskattat. Sällan man umgås med familjen, men igår umgicks vi hela kvällen lång, måste vara rekord ;)


Jag börjar förresten bli helt fri förkylningen nu, härligt!

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards