Alla inlägg den 7 november 2008

Av Ida Hedberg - 7 november 2008 18:52

Nyss hemkommen till mamma och pappa. Åkte till Stöde vid fem tiden, åt god mat hos Pers föräldrar innan jag begav mig hem hit.


När jag körde hem möttes jag av den fina "hagen" som pappa redan hunnit göra klar, vilketjag inte visste. Så jag blev glatt överraskad, ådå var det dags för mig att berömma,  den blev otroligt fin. Min pappa är duktig han :)


Har även hunnit kika på ritningen på det nya badrummet som ska göras här hemma.


Visst trivs jag bra i staden, men underbart att komma hem ibland till mamma och pappa!



Av Ida Hedberg - 7 november 2008 09:40

Hejhopp!


Är hemma idag, i natt har jag legat vaken mycket, har haft så ont i huvudet o så, tur det finns alvedon..


Synd att man är sjuk, vill så gärna ner på stan och kika, men hade jag inte varit sjuk hade jag varit på apun, så i vilket fall hade det inte blivit av...Men stan finns nog kvar till veckan också ;)


Igår kväll kollade jag på Himlen kan vänta. Blev så berörd, jag har försökt förut att ändra mitt tankesätt, vilket inte alltid är så lätt, men jag inser mer och mer att mina problem är egentligen helt orelevanta. Jag stannade upp och funderade; Tänk hur deras livssituation ser ut!

Jag ska omvärdera det mesta:  Jag har det bra!


_____________________________________



Trevlig helg!!


Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards