Alla inlägg den 16 november 2008

Av Ida Hedberg - 16 november 2008 18:31

Helgen har, trots allt, varit lyckad måste jag säga. Igår klev jag upp rätt tidigt för att vara lördag och ledig,  som chaffis måste man upp tidigt, skrapa rutor ;) Igår bar det ju nämligen av till Paradisbadet med mina fina flickor. Var jätteroligt =)


                          




På kvällen var Moa här med mig i lägenheten, vi pratade och vräkte i oss gotta, och som vanligt har vi trevligt :)


Idag "jobbade" jag. Och dåligt nog så går det inga bussar tidigt på söndagar, så jag fick ta mina ben och gå till Nacksta imorse vid 6-tiden, kul...Men som tur är så har jag världens bästa mamma, jag ringde nämligen och frågade henne igår kväll om jag fick ringa till henne tidigt idag och pratade med henne medan jag gick dit, så det var ju bra...inge kul att gå sådär jättetidigt på morgonen när det är mörkt, vem vet vad man kan möta :P


Dagen gick hursomhelst rätt fort må jag säga. Men nu behöver jag strukturera upp allt jag har att göra (skoluppgifter) och annat jag också bör göra, men det tar emot känner jag.


I veckan har jag tänkt att planera in en middag här i lägenheten med Hanna och Carro, kanske Moa har lust att komma också? Det är väl det roliga jag har att se framemot, det andra som händer är sista veckan på apun.

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards