Alla inlägg under april 2008

Av Ida Hedberg - 2 april 2008 16:58

Hade bestämt att följa med Moa till Stockholm idag, perfekt! Åka vi 8 på morgonen, komma hem vid 22 ikväll. Men bemanningen ringde igår och frågade om jag kunde jobba 7-16 idag, å jag kan inte tacka nej känner ja. Så det var den Stockholmsresan det...


Eftersom jag sov i stan i natt och skulle jobba i Stöde resulterade det i att jag klev upp fem imorse för att ta en buss..Ibland undrar man hur man tänker..

Alternativ 1: Åka till Stockholm och shoppa och äta.

Alternativ 2: Kliva upp 5 för att sätta sig på en buss och sedan jobba.


Visst, jag hade ju kunnat sova i Stöde i natt, men eftersom jag inte träffat Per på flera dagar och inte kommer gör det på några dagar nu heller, så är jag glad att vi träffades igår. Jag och mitt hjärta.


Gick iallafall bra att jobba, ska ringa till Moa och höra om hon hade det kul i Stockholm.


Ikväll kommer världens bästa Anno hit. lär väl bli tv-tittande och skitsnack.

Ovido - Quiz & Flashcards