Alla inlägg den 7 april 2008

Av Ida Hedberg - 7 april 2008 18:54

Gick ner på stan före 12. Kollade runt och shoppade lite med Jenni. Sen kom även Emma. Vi lunchade alla tre och fortsatte sedan gå på stan. Fick med mig lite saker hem.

- Ribbat linne, vitt med blå smala ränder samt knappar

- Jeans

-Lång t-shirt/klänning

-Scarf

-2 par kalsonger (till per)


Tog bussen för första gången upp till Södermalm, men det regnade så mycket, så jag var tvungen ;)


När jag kom hem gjorde jag mat. Nu har vi nyss sett film. Sötis har somnat bredvid mig nu i soffan. Själv ska jag väl fortsätta surfa runt lite.



Av Ida Hedberg - 7 april 2008 10:48

Nu är lägenheten skinande ren, hoppas Per märker nån skillnad när han kommer hem =) Inte så säkert, han är ju kille ;)

Känner mig mycket piggare idag, inte ont i huvet, men däremot är jag väldigt varm och blev helt slut efter att jag städat, så frisk är jag nog inte. Men ska träffa Jenni på stan om nån timme, vi ska luncha eller ta en fika, mysigt :)


Mamma ringde förut, <3

Ovido - Quiz & Flashcards