Alla inlägg den 8 april 2008

Av Ida Hedberg - 8 april 2008 19:43

I väntan på att kaffe ska bli klart och att min älsklings Per ska komma ur duschen så skriver jag några rader.


Efter vi käkat middag gick vi ner på stan, Per skulle klippa sig. Blev så fin så :) Sedan tvingade jag med honom lite på stan också. Han köpte tröja, jeans och skärp, finfint.


Nu verkar han vara klar, nu är det bara kaffet jag väntar på.



Av Ida Hedberg - 8 april 2008 12:04

Idag har jag tråkigt. Okej, ibland är det skönt att "bara vara". Men känner mig inte på sånt humör idag. Har redan ringt och beklagat mig till Anno, Jenni, Moa, Per och Emma x2, hehe.Det enda jag hade att göra idag var att diska den stora högen med disk sedan middan igår, men nu är det gjort. Städa gjorde jag igår, så det kan jag inte heller göra. Film har jag redan sett, men får väl bli en till :) (stackars mig som måste se film ;)


Pratade med broder mellan förut, blir nog så vi åker till Övik nästa tisdag och hälsar på broder störst, det vore himla nice. Men får se hur det blir med allt först, ska inte ta ut någon seger i förskott.


Sitter och dricker kaffe nu ur dom nya fina kaffekopparna :)



Slänger in en bild på orkidéerna jag köpte igår å :

Ovido - Quiz & Flashcards