Alla inlägg den 14 april 2008

Av Ida Hedberg - 14 april 2008 09:37

Nu vill jag ha vår. Dvs ingen snööö. Utan nu måste det bli varmare och snön ska boooort!


Helgen har känts lång, vilket anses som bra såklart. Har ju redan förut skrivit lite om helgen. Men här kommer ändå en liten sammanfattning

Fredag: Körlektion, fika med Anno på stan, shoppade lite. Fest på kvällen.

Lördag: Sov och latdag, sjukt skönt. Ut och åt på kvällen.

Söndag: Sov länge, sen hem till Stöde. Busade med Emma, Ebba och Molly. Pladdrade mycket med min kära mor! På kvällen kom Per och hans föräldrar på fika. Sedan åkte Per och jag tillbaka till stan.


Det var min helg det!


Idag ska jag städa. Var bara en vecka sen sist, och sååå ofta brukar jag inte städa. Men det behövs...Sedan ska jag ner på stan och fika med Emma och Jenni. Så där här måndagen blir nog nån slags repris av förra måndagen.


Imorgon bär det av till Härnösand och halkbanan. Sedan vidare till Broder äldst?



Ska avsluta med att skriva att jag blev positivt överraskad när jag öppnade min deklaration.

Ovido - Quiz & Flashcards