Alla inlägg den 15 april 2008

Av Ida Hedberg - 15 april 2008 15:24

Hemma igen. Halkbanan klar. Nice. Tror de flesta jag känner varit jätenervös inför halkbanan sedan sagt efter åt "det där var väl inget". Jag instämmer. Det var inget märkvärdigt egentligen. Tyckte det var ineffektivt, fick inte köra så mycket på dom där tre timmarna. Men lite kul var det å.

Tre mil var skulle vi köra, antingen på vägen upp eller på väg hem. Jag hade gärna kört på vägen upp så att det hade varit gjort. Men ordningen bestämdes av körläraren (min körlärare var förövrigt sjuuuk, så en av de andra körlärarna följde med). Jag fick iallafall köra sist. Jippie, inte. Jag ville ha mitt gjort. Var första gången jag körde med nån passagerare. Men det gick bra. Dom sa att dom inte var rädda iallafall ;)

Ringde älskling när jag kommit hem till lägenheten, han  undrade om jag behövde bärgare, Dumma! ;)


Nå, dags att börja med maten snart. Ikväll blir en latkväll om jag får som jag vill :)

Av Ida Hedberg - 15 april 2008 08:54

Sov jättebra i natt, trots att jag har väldigt lätt för att stressa upp mig och inte kunna slappna av och sova när något ovant väntar. Men vaknade nog bara en gång vad jag minns, och somnade om på en gång..härligt.


Ska snart inta frukosten för att sedan göra mig klar och gå i väg till körskolan.Sedan mot Härnösand. Nervös var ordet!

Ovido - Quiz & Flashcards