Direktlänk till inlägg 28 april 2008

Åter måndag

Av Ida Hedberg - 28 april 2008 10:56

Ny vecka. Helgen har varit bra. Åkte till Stöde på fredag em efter att Per slutat jobba. Köpte med mig en kycklingsallad som jag avnjöt i solen medan han bytte till sommardäckpå bilen, rättvist! ;)


På kvällen åkte vi till stan, vi var jättesugen på pizza men de flesta pizzabud med utkörning verkade stänga 22 och klockan var närmare 23. Så vi åkte till Kebab City och köpte med oss hem, inte fy skam det heller =)


Lördagsmorgonen har jag redan skrivit lite om, men jag var iallafall inte så dum så jag gick iväg och väckte Per. Utan jag gick till Ica och köpte frukost, gjorde goda mackor och väckte älskling med fika på säng vid 11, mysigt.


Dopet började klockan 13. Jossan sjöng "Det vackraste" och vem började tårarna rinna på då, joo på mig såklart. Pinsamt ingen annan verkade blir så berörd, men jag rår inte för det. Efter dopet åkte vi hem till brorsans svärföräldrar, blev där i 3-4 timmar. Fikade, pratade, spelade biljard, eller inte jag. Men pappa och Tomas tävlade..sedan åkte Per och jag till stan igen. Åkte till Stöde på kvällen. Började jobba 7 igår morse.


Möttes av ett ljus och ett foto på en av byggets fränaste tanter, som nu har lämnat jordelivet. Jobbade 7-17 på en avdelning. Vid 16 ringde de från andra avdelningen och frågade om jag kunde tänka mig att gå över dit klockan 17 och jobba till 21:30. Sagt och gjort.


Det var min helg det!

 
 
Ingen bild

Moa

28 april 2008 21:56

Va gulligt av Jossan å sjunga :D Jag skulle säkert också börja typ storböla.. :p

 
Ingen bild

Linn

29 april 2008 06:43

Vad gör man inte för kosing...? Dessutom trivs du ju där, så det är en klar fördel ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards