Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Underbart

Av Ida Hedberg - 23 april 2008 21:01

Slog upp mina två blå imorse och kände mig nere. Men tänkte att nu ska jag inte deppa, ska försöka ta tillvara på den här dagen.


Gick till Emma i det härliga solskenet vid 12 tiden. Kom precis hem nu vid 21. Vi har umgåts hela dagen. Pratat mycket om allt mellan himmel och jord. Suttit på balkongen och bara myst. Victoria tittade förbi en sväng också. Vi gjorde en god kycklingsallad och åt glass, Gottit :) Sedan började vi se på

I am Legend. Sedan pratade vi ännu mer, och tog slutligen en promenad. Jag gick hem med en leende på läpparna. Den här dagen blev över mina förväntingar,än när jag vaknade imorse. En underbar dag.

Tack Emma!

 
 
Emma

Emma

24 april 2008 00:20

Den här dagen blev ju kanon! Mysigt värre! =) Fler sånna dagar till oss.
Sov gott gumman!
Kramkram!!

http://ecb.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Moa

26 april 2008 11:28

vilken fin bild på Emma :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards