Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Afficher

Av Ida Hedberg - 19 april 2008 18:05

Underbar dag hemma igår. Mor och dotter dag. Framåt kvällen fixade vi i ordning räktoast, och potatisgratäng och fläskfilé. Hjärtat kom och käkade också. Hade premiär att äta ute på altanen igår. Var såå underbart att äta där igen. Men nu är våren på g :)


Vi åkte ner till staden igår kväll. Blev väl inget speciellt, lite tv tittande.

Idag klev vi upp före sex. Drack lite kaffe i hopp om att bli pigga. Sedan var det dags att åka i väg och sätta upp alla affischer. Satt upp inne i centrum, Timrå, Njurunda, Bergsåker, Granlo, Granlohom, Norrmlam, Haga, Bosvejdan mm mm jag har nog sett allt av stan idag ;P Hade en lista på alla ställen, var lite krångligt att hitta en del,  tog sin lilla tid kan man säga. Kom ganska nyss hem. Men blir nog lättare med tiden, det här var ju första gången. Nästa gång hittar vi förhoppningsvis på en gång :) Det tog nästan 10 timmar. Fast vi tog lite pauser också. Frukost på Donken och pizza till middag. Så har kanske inte gått någon nöd på oss :) Måste nog säga att dagens höjdpunkt för min del måste ha varit när det var dags att affishera vid entrén vid sjukhuset, så klart passade jag på att gå in dit och låna toan. Ni som känner mig vet ju hur otroligt fascinerad jag är över sjukhuset, hehe.


Snart kommer mina älsklingar Moa, Emma och Linn hit. Jenni är i fjällen hon :/ Vi ska drinka och umgås, kommer bli nice. Det som är mindre nice är kanske att jag börjar jobba klockan 7 imorgon.


Trevlig helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Ovido - Quiz & Flashcards