Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Ida Hedberg - 12 februari 2009 16:37

Lite uppdatering:

Jag skickade mail till mentorn i tisdags,(angående hjälp om uppgifterna) men hon hade varit hemma och varit sjuk och hade därför inte läst mailet, fick jag reda på när jag ringde henne imorse för att be om hjälp. Nå, hon kunde inte hjälpa mig just då då hon var hemma och hade inte uppgifterna där så hon skulle ringa upp senare. Vilket hon gjorde ca 4 timmar senare. Till saken hör också att då hon ringde upp hade hon insett hon också att man förstår inte vad det är man ska göra, då beskrivningen är lång och krånglig samt låg på sjuksköterskenivå, men jag fick till svar; Chansa lite, det blir nog bra.

Jag blev alltså inge smartare plus att halva dagen hade gått. Men nu sitter jag här och har kommit en bit på vägen i mitt chansande....så kan det vara


Jenni kom hit på em, vi har käkat subway-macka och pratat på, trevans :)


Blir ingen angling för min del i helgen, bemanningen ringde så det blir jobb hela lördag, samt sön förmiddag hade jag sedan förut. Men jag hoppas att det blir så kallt att de andra ställer in det ;)


Ikväll blir det nog inget speciellt,tänkte käka kladdkaka och grädde, har sneglat på den där kladdkakan nog länge i frysen nu ;)

Av Ida Hedberg - 12 februari 2009 09:04

Det är så kallt ute, fast ska jag väl inte klaga som inte behöver gå ut idag, men problemet är att det är så kallt här inne också...typiskt!


Har kört fast totalt när det gäller skolan, hittills har allt flytit på bra, men nu sitter jag verkligen fast..


Har egentligen inte mycket att skriva, men jag hoppas att det blir bättre väder inför helgen, då vi tänkt angla då!




Vi har det så bra :)


Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards