Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Ida Hedberg - 23 februari 2009 20:20


Nyss hemkommen nu, måste passa på att använda datorn innan Per kör bort mig ;) 


I natt sov jag i Stöde, då jag jobbade igår kväll där + skulle till vårdcentralen idag klockan tio. Trodde jag iallafall. När jag kom dit sa de att det var imorgon...typiskt. Men det ordnade sig ändå.


Tog bussen in till stan efter att jag varit på vc. Mötte upp Emma. Vi fikade på Barista och satt och pratade där i över två timmar. Vi gick sedan lite på stan innan vi gick hem till mig. När Per kom hem hämtade vi sedan upp Johannes och vi begav oss till Birsta alla fyra. Vi började med att äta för att sedan dela på oss. Tror killarna var less redan efter en timme...Vilket jag och Emma struntade i, vi skulle minsann shoppa vi! Efter några timmar på Birsta City avslutade vi med att handla mat på Ica Maxi.

Hur-som-helst, en mycket lyckad dag :)


Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards