Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Ida Hedberg - 21 februari 2009 08:19

Tjooo!
Då var det lördag då. Igår em åkte vi till Stöde, när jag kom hem fick jag äntligen se det färdiga badrummet, blev jättefint. Fast några små detaljer är ännu inte klart...Måste nog prova massageduschen idag =)


Åkte tillbaka till stan igår kväll, Per klev upp tidigt och åkte och jobbade, han kommer nog hem snart och fikar lite och sedan följer jag med honom.


Inget plugg i helgen, skööönt. Alla uppgifter skulle in igår, så jag har jäktat och skrivit ihop alla och skickade in dom på torsdag kväll. Igår på skolan var det så många som klagade över att de ej hunnit klart, så lärarna sköt upp det två veckor till. Hmm..jag som snabbat mig för att bli klar...Men är ju skönt att lämna det bakom sig.


Imorgon kväll blir det jobb :)


Trevlig Helg

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards