Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Nya tag

Av Ida Hedberg - 12 februari 2009 16:37

Lite uppdatering:

Jag skickade mail till mentorn i tisdags,(angående hjälp om uppgifterna) men hon hade varit hemma och varit sjuk och hade därför inte läst mailet, fick jag reda på när jag ringde henne imorse för att be om hjälp. Nå, hon kunde inte hjälpa mig just då då hon var hemma och hade inte uppgifterna där så hon skulle ringa upp senare. Vilket hon gjorde ca 4 timmar senare. Till saken hör också att då hon ringde upp hade hon insett hon också att man förstår inte vad det är man ska göra, då beskrivningen är lång och krånglig samt låg på sjuksköterskenivå, men jag fick till svar; Chansa lite, det blir nog bra.

Jag blev alltså inge smartare plus att halva dagen hade gått. Men nu sitter jag här och har kommit en bit på vägen i mitt chansande....så kan det vara


Jenni kom hit på em, vi har käkat subway-macka och pratat på, trevans :)


Blir ingen angling för min del i helgen, bemanningen ringde så det blir jobb hela lördag, samt sön förmiddag hade jag sedan förut. Men jag hoppas att det blir så kallt att de andra ställer in det ;)


Ikväll blir det nog inget speciellt,tänkte käka kladdkaka och grädde, har sneglat på den där kladdkakan nog länge i frysen nu ;)

 
 
Ingen bild

Emelie

12 februari 2009 19:09

hej! vad bra att det gå gramåt Ida! Du ska bara kämpa på och jag hoppas att du får till det!
Kram/Emelie

 
Ingen bild

Linn

13 februari 2009 13:01

Men vilken härlig mentor... Snacka göra allt värre!

 
Ingen bild

Jenni

13 februari 2009 17:28

Tack för en härlig pratstund,käre kompanjon! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards