Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Skärpning

Av Ida Hedberg - 26 februari 2009 16:02

Ska försöka skärpa mig då det gäller att lägga upp bilder i mina inlägg. Det är ju så mycket roligare att läsa andras bloggar när det är bilder med. Så jag ska försöka skärpa mig, men jag lovar inget ;)


Igår fyllde mamma år. Så jag och Per begav oss till Stöde med presenter igår em. Vi blev bjudna på pajer och fetaostsallad och till efterrätt marrängtårta, det var trevlans och gott!
Idag följde jag med mamma och pappa till Birsta en sväng, i hopp om att denna gång finna ett par nya skinnstövlar, vilket jag också gjorde.

Jag bör plugga, men vart försvann plugglusten? Bortblåst!


Igår dock, var en mycket intressant fm på skolan. Vi satt på operationsläktaren och fick vara med på ett kejsarsnitt. Var jätte faschinerande och intressant. Tänk att det kan gå så snabbt och smidigt och att när de kom in i operationssalen var de bara mamman och pappan, men mindre än en timme senare hade dem en söt liten pojke i sin famn :) Den där upplevelsen kommer jag minnas länge.


Ikväll blir det promenad med Pers syster och sedan bänkar jag mig framför tvn för att se sista delen av Knutby!

 
 
H

H

26 februari 2009 18:41

Hej påre, tänkte boka dig nån dag i slutet av mars för lite 21-årsfirande ;) Lika bra att vara ute i god tid så att man kan hitta en dag då de flesta kan :) kram

http://fnittertanten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards