Alla inlägg under mars 2008

Av Ida Hedberg - 7 mars 2008 15:24

Nu har jag jobbat sedan i måndags, kom nyss hem från jobbet. Såå skönt att det är helg och jag är ledig.  Ikväll blir de tjejkväll hos Emma. Mat och dryck och massa prat, nice :)



Trevlig helg

Av Ida Hedberg - 5 mars 2008 20:58

Kollade på Rent Hus på TV, fy hur en del har det egentligen.. Fast om man tänker efter har nog var och varannan det ganska äckligt, eller alla. Mycket man inte ser, å inte tror jag alla skurar överallt precis...ähh, nog om detta..

 Det man inte ser, mår man inte dåligt av ;)

Jag och P var på Jobbmässan, inte mycket där inte...dom höll på att packa ihop de flesta när vi kom, dåligt när vi kom dit före 16 och den höll på till 17.

Var även upp till Stöde en snabb sväng, kom ganska nyss tillbaka, hann dricka en kopp kaffe med mor, sedan åkte vi igen...Jag körde hela vägen dit och hem. Hittills gick det allra bäst idag, gick riktigt bra tycker jag. Men ska väl inte fråga han bredvid om någon bedömning  ;)


Imorgon börjar jag klockan 8, känns skönt det. Bättre än 7...Blir väl lite film nu sen kanske, sen äre natti natt...



Av Ida Hedberg - 5 mars 2008 11:22

Hemma på lunch nu. Efter att jag ätit blir så jag grymt suger på något sött. Så då råkade jag öppna en påse Djungelvrål, såååå gott !!


Ska svara till Jenni som undrade vem som fått barn, som jag skrev i förra inlägget, å det är min kusin Anki.


Hmm, tro vad vi ska hitta på ikväll, se en film om jag får välja, var ett tag sedan. Fast jag tror inte det är många filmer vi sett slutet på ---> somnar.


Igår körde jag från Gräfte till Nygatan. Stolt ;)

Av Ida Hedberg - 4 mars 2008 11:13

Var länge sedan jag klev upp vid 6 tiden...så trött var jag imorse. P hade 

jättekul åt mig imorse, fick knappt upp ögonen när han v'ckte mig för att säga hejdå när han skulle åka iväg...;P 


Har iaf gått bra att jobba, även om jag fick några extra ärenden.


Nu är jag hemma på lunch. Tur jag bor så nära så det går att gå hem på lunchen =) Inte för att jag alltid gör det, men ibland känns det bra.


Ska bli jättekul att träffa mina underbara brudar på fredag och uppdatera varandra, och snacka skit.



 Välkommen till världen Wilma, och den Hedbergska släkten ;)




Nu har jag inte tid med det här längre, nu ska jag läsa andras bloggar ;)



Av Ida Hedberg - 3 mars 2008 12:15

Nyss hemkommen från en promenad. Åt lite gröt nu och ska snart gå och jobba. Skulle ha börjat klockan 14 men de ringde och frågade om jag kunde börja klockan 13. Kanske är lika bra det så man kommer härifrån och träffar lite folk och tänker på någonting annat.


Känns konstigt nu, är inte ofta vi har det såhär....




<3

Av Ida Hedberg - 2 mars 2008 12:45

Tänkte att jag skulle börja om på nytt, på en ny blogg, som inte är lösenordsbunden.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag...fick ett samtal förut, känns så tråkigt...men så är det, det kan ändras snabbare än man tror. Men Anno, jag finns för dig.


Skickade in några jobbansökningar förut, får väl se hur det går med det hela...

Klockan är inte ens ett, vet inte vad jag ska hitta på idag, läsa lite kanske...och inte får jag till internet på Pers och min bärbara heller...suck. Får väl sitta vid den här segdatorn så länge då...


Tror jag ska skicka in lite digitalabilder på framkallning, och slänga massa andra bilder på folk som är utraderade ur mitt liv.




Per - Du o jag





Måste tillägga att jag även har kvar min andra blogg på blogg.se http://idahedberg.blogg.se  så ni vet :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards