Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Ida Hedberg - 8 mars 2008 15:33

Ska börja med att säga att jag stinker vitlök nått förbannat mycket...P blev inte så lycklig när jag kom hem till han i natt och stank sådär....hehe.


Trevligt att träffa lite brudar igår kväll,även om jag var väldigt trött. Roligt med nästan tragiskt att se hur man har sett ut. Vi kollade på filmer sedan vi var yngre som vi filmat med Emmas filmkamera. Man fick sig många skratt om jag säger så..


Har ganska nyss kommit hem. Jag hade kunnat lega och slöat hela dan ja, men min andra hälft ville kliva upp han. Så kan det gå. Nu är han nog och kör crossen som han nyss införskaffat :)


Ska jobba i natt, vet inte hur det ska gå att hålla sig vaken 10,5 timmar, men det får så lov att gå. Ska nog vila lite efter jag ätit middag, får jag se om jag lyckas sova lite. Kanske det går lite bättre i natt.


Bilden föreställer efterrätten Maja bjöd på igår, smoothie. Gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards