Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Ida Hedberg - 26 mars 2008 15:16

Kom precis innanför dörren. Känner att jag varit effektiv idag, härligt!

Gick ner på arbetsförmedlingen före tio, gick snabbt där, fick "hjälp" på en gång, sedan bar det av till apoteket, där var det ombyggnationer på gång, vilket innebar att jag fick vänta i en halvtimme för att få mitt recept.

Gick sedan med Moa på stan och inhandlade träningsbyxor och lite annat, dock bara nödvändiga saker, som jag tänkt mig. Bra gjort av mig att inte kolla på massa annat, är ju nämligen inte så svårt att hitta något man vill ha.

Köpte sedan träningskort på Ego och sedan varvar det dags för Bodypump. Hyffsat ont jag kommer ha i armarna imorgon skulle jag tro, otränad som man är..

Efter passet gick vi och solade. Duschade även där, världens minsta lilla utrymme, tror hela rummet blev blött och alla saker..

Sedan bar det av till körskolan där jag hade körlektion, filbyten och cirkulationsplats. Sista stoppet blev ica där jag inhandlade lite inför middagen. Nu återstår en sak : Dammsuga lite. Sedan ska jag invänta älskling, så ska vi tillaga middagen tillsammans!

Av Ida Hedberg - 26 mars 2008 09:09

Sovmorgon idag, eftersom jag är ledig. Vaknade vid åtta, skönt ändå att inte sova bort halva dan. I och för sig hade jag ställt klockan på halv tio..


Har gjort en lista över saker som ska göras idag.

- Saker ska inhandlas på stan, exempelvis träningsbyxor

- Apoteket

-Ringa Ego, boka pass

- Köpa träningskort + träna på Ego

- Gå till arbetsförmedlingen

-körlektion + boka in fler


Har hittills gjort en av sakerna som ska göras, nämlingen ringa och boka pass till mig och Moa.


Bemanningen ringde, har nu fått 5 arbetspass, bra att det fanns lite att välja på, så då kunde jag välja det som blev bäst för mig, kanon!


Nu ska jag göra mig i ordning, för att sedan gå på Arbetsförmedlingen och sedan gå och möta upp Moa på stan, inhandla lite saker, träna, sola?, luncha?, körlektion, sedan hem och göra iordning middag, fläskfilé =)


Får väl se om dagen blir som jag planerat

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards