Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Ida Hedberg - 22 januari 2012 15:50

I fredags var deadline för grupparbetet och en enskilt uppgift i den andra kursen, underbar känsla när de var slutförda och inskickade. Lagom efter det kom Åsén på besök, jättekul! Middan med tjejerna på kvällen var som vanligt rolig och trevlig, jag är jätteglad att jag har er! Under kvällen blev det också lite spontant bestämt att jag ska åka ner med Emma och Henke till Sundbyberg helgen om två veckor, något roligt att se framemot att umgås med Emma och Novalie från fre-sön.


Helgen har även bestått av jobb på båda arbetsplatserna och idag efter att jag slutat klockan tolv gjorde jag i ordning en bulldeg. Ikväll ska jag tillaga köttfärslimpa, helt plötligt blev jag nån slags husmor :O Ibland är det faktiskt roligt med bakning och matlagning, men som sagt, bara ibland.

Imorgon är det dags för Kramfors och tre dagar med föreläsningar. Så ikväll laddar jag med en kvällspromenad, en lång härlig dusch och med att se Wallander, vilket i och för sig lär sluta med att jag somnar innan nyheterna, men jag ska göra ett tappert försök!   



                       Förlåt Linn att du inte blev med på något kort, jag får ta minst två på dig nästa gång :))



                                                                                                                                                                                 




Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards