Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Ida Hedberg - 9 januari 2012 02:03

I skrivande stund befinner jag mig på jobbet för att avverka en jobbnatt.
Tänkte sumera det gångna året 2011 med händelser jag lagt på minnet.
-fyllde 23
-Köpte en, för mig, ny bil
- hade en underbar sommar, den bästa hittills.
-Besökt nya platser, i södra Sverige
- tog årets värsta beslut! Algot <3
- påbörjade en utbildning och har därmed lärt känna nya människor
- umgåts med släkt och vänner

Det har varit ett bra år, i alla fall första halvan, andra halvan började mindre bra och jag har inte kommit över att jag aldrig mer kommer att få träffa min lillälskling igen, tanken gör mig tårögd. Det är underbart med djur, men händer det något är det otroligt jobbigt.
Bortsett från detta har andra halvan på året varit bra den med.


   

Du var otroligt betydelsefull och en viktig del i mitt liv




2012 - nya utmaningar!

Ovido - Quiz & Flashcards