Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Ida Hedberg - 11 januari 2012 15:11

När ett nytt år har börjat, går det inte att undvika att fundera kring vad det nya året kommer att innehålla.

Jag hoppas  i alla fall att kunna fortsätta som jag gjort hittills: Dvs, jobba "så mycket som det finns möjlighet", plugga därimellan och  skoluppgifterna ska inte orsaka att jag måste tacka nej till jobb eller att kunna hitta på något med vänner/P. Att hitta på roliga saker fast jobbsituationen är som den är och plugga samtidigt är inte alltid så lätt, men det går, hittills har det gått enligt mina planer. Men det är en svår situation att aldrig veta mer än några dagar, max en vecka i förväg hur jag ska jobba. Jag hoppas att det flyter på lika bra med studierna som det gjort hittills, 25% av utbildning är avklarad, alltid något! Jag ser framemot en härlig vår och en underbar sommar, redan nu pratas det om semesterperioder på jobbet och Per har redan börjat spånat kring vart vi ska bege oss till sommar'n, härligt såhär i början på januari!

Jag har för mig själv satt upp tre mål/önskningar som jag har detta år, vi får väl se hur det går med det :))


Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards