Alla inlägg den 24 november 2010

Av Ida Hedberg - 24 november 2010 13:46

Så var pepparkaksbakningen gjord för i år. Måste nog varit första året jag inte blev uttråkad och bad mamma göra resten ;)
Provsmakat har jag gjort och de får godkänt!




Fick detta söta förkläde nu av mamma, som är efter mormor. Vem vet, kanske kan mormor se mig när jag bakar och lagar mat i hennes förkläde i det kök där hon också gjort det :)




Har nyss varit och hämtat in kartonger med ljusstakar och sånt, för att kolla så det lyser, vilket dom gjorde. Ska inte sätta upp dom förrän om några dagar även om jag redan nu är väldigt sugen :)


Imorse tog jag mig ann skafferiet som behövde städas och sorteras, skönt när det är gjort. Nu ska jag övergå till en annan sån där syssla som egentligen inte är speciellt jobbig men som man ändå gruvar sig lite för att städa. Denna gång är det min garderob som måste få sig en omgång, så nu: Ut med alla kläderna på sängen för att sedan hänga in dom lite fint, och inte som det är nu, inkastat i en stor hög så man inte hittar nånting. Let's go.     

Ovido - Quiz & Flashcards