Alla inlägg den 22 november 2010

Av Ida Hedberg - 22 november 2010 19:51

En ledig helg har passerat (förutom fredag kväll, vilket knappt gills, då helgen nyss börjat) Den innehöll, Elvins dop och på kvällen kom Jenni och Danne hit och spelade monopol och drack öl. Igår ägnade jag mig åt en skoluppgift och på em hämtade jag mamma o pappa som kom hem från Sthlm där dom varit och sett Jerry Williams och haft det bra. Efter hemkomsten blev de bjudna på middag och efterrätt här. Jag har haft en bra helg :)

Idag har jag jobbat, lika så imorgon. Har nyss skickat in en skoluppgift vilket innebär att jag är inne på sista uppgiften nu i denna kurs. På måndag är det dags för skola, och ny kurrstart, spännande.

Nu dags att göra i ordning efterrättspaj som blev över sedan igår, det, och Böda camping blir bra det, en måndagskväll som denna :)

                   Bilder från Dopet med den fina familjen Kerfstedt/Jonsson :)

                    

                      

                                  

Ovido - Quiz & Flashcards