Alla inlägg den 3 november 2010

Av Ida Hedberg - 3 november 2010 18:55

Saker och ting flyter på bra nu måste jag nog säga. Inte minst skolan, känns otroligt skönt att jag lyckats hålla min egna planering med mina mål.


Igår kväll var det vikariemöte på kommunhuset med förfriskningar och mingel ;) Med det menas en valfri frukt och apelsinjuice, haha!
Inget nytt togs upp, men under frågestunden kom man ju framtill att det finns knäppa människor...


Idag har jag varit ledig, lika så imorgon. Har idag kommit en längre bit om KBT men har även träffat Emma och Novalie. Jag blir så varm i hjärtat när jag håller i den lilla :)


Snart är det dags för dop också, inte mindre än tre stycken inbjudningar sitter på vårat kylskåp nu :)

  




Ikväll blir det en filt i soffan, massa ljus och bra tv. Har tjuvstartat redan nu.



  

Ovido - Quiz & Flashcards