Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

En dag i staden

Av Ida Hedberg - 26 januari 2010 20:42

Igår kväll var jag duktig och klev upp från soffan (där jag låg så skönt och nästan sov) och gjorde 2 st drömtårtor. Det satt långt inne, men skönt när det var gjort.
Bjöd ner mamma och pappa på en smakbit. Känns ju bra att nån gång bjuda igen =)



Hade en underbart dag i stan tillsammans med Anno idag, precis vad jag anade innan.
Började dagen på Arbetsförmedlingen, där jag skrev in mig eftersom jag ej studerar längre.
När jag slutligen går fram till en handläggare för att visa intyg på studier, och han knappar in mitt personnr så säger han att eftersom jag varit inskriven där förut, och endast tagit ett upphåll pga studier, behövde inte jag skriva mig igen...men det var ju som sagt redan gjort. Hmm, massa tid i onödan för det tar ju ett tag och fylla i allt, jag hade ju endast behövs lägga till en utbildning. Men då vet jag ju det till en annan gång ;)


Vidare mot city där vi åt god sallad på Charm och efter det hade jag klipptid.
Efter klippningen blev det Birsta där vi blev många timmar.


Jag kom hem idag med:
2 x hårfärg
Shampoo + balsam
Linser
Ansiktsrengöring x 2 och dagkräm
Massvis med ljus (beställning av mamma)
Ljuslyktor
2 Mjukisbyxor
Halsband
Strumpbyxor
Mascara och ögonskugga
Blomma + kruka


Hämtade på hemvägen min beställning av böcker som hade kommit till Ica.


Nu är det färigshoppat på ett tag. Men jag har ju turen att fylla år snart ;)


Imorgon ska jag städa här hemma inför födelsedagen, då Per måste ta med sig alla städgrejer till Övik på tordag eftersom han flyttar därifrån på fredag.
Imorgon är det även tänkt att jag o Jenni ska bege oss till gymmet igen. 
Betvivlar att Hanna och Carro kommer imorgon kväll eftersom det ska bli snöoväder..:/








 
 
jossan

jossan

28 januari 2010 07:37

Ohh, snart fyller du år xP

http://jjossannh.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedberg - 26 december 2012 19:58

Julen 2012 går mot sitt slut. Denna jul har, liksom alla andra år, gått otroligt fort. ...

Av Ida Hedberg - 23 december 2012 18:40

God Jul

Av Ida Hedberg - 28 november 2012 14:59

Ligger på soffan och funderar, ingen TV på, det enda som hörs är Wildas andetag och veden som knäpper i vedspisen. Ganska skönt att bara vara, om en timme är det dags att bege sig till jobbet. Vad rädda om varandra! ...

Av Ida Hedberg - 16 november 2012 21:30

För några dagar sedan gick vi upp till Fanbyklacken, det högsta berget i kommunen stod det där uppe, häftigt! Otroligt fin utsikt, men det drar ihop sig i magen när jag klättrar upp i tornet, men jag kan inte hålla mig då utsikten är så fin. ...

Av Ida Hedberg - 11 november 2012 14:16

Idag när det är Farsdag har jag självklart varit och uppvaktat min fina pappa. Jag passade även på att berätta för honom att han är världens bästa pappa! ...

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards