Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Ida Hedberg - 31 januari 2010 09:47

Började min födelsedag med att göra ett träningpass tillsammans med Jenni, gick bra mycket bättre än gånger före, om inte annat var det riktigt roligt den här gången.
Sedan i fredags em har min födelsedag firats samt att Per är färdig med utbildningen. Jag är pigg idag och har varit uppe i nån timme och eldat, startat diskmaskin och tvättmaskin, medan Per verkar vara helt slut och trött idag, måste varit en hård kväll för honom igår ;) Jag och Carina höll oss till trocadero, gott det :)


I fredags kväll var mina och Pers föräldrar här på middag (paj och vin) och tårta.
Igår fm var Ronny och några barn hit, senare kom Jenni, Moa och Emma S .
Igår kväll var Carina, Pers föräldrar samt Jimmy och Mimmi här.


Jag tänkte iallafall sumera helgen med att säga (skriva) att den varit mycket bra och trevlig. Jag (och per) har fått mycket fina presenter.
Jag har fått en oväntad, men en mycket rolig present ;)
En annan "present" blev bra tackvare att den uteblev.
Så kan det vara!


Mycket folk, mat och fika har det blivit i helgen, sånt gillas!


 Tack för alla fina presenter!


          





                      


        

                           



                          





Idag har jag inte alltför mycket planerat, förutom att Sandra kommer och hämtar mig före tolv så ska jag ta hem hennes bil när hon åker och jobbar.
Emma och Marcus ska titta förbi en sväng också =)

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards