Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Ida Hedberg - 24 januari 2010 11:12

Jag ska idag inte klaga, idag lägger jag inte ner tid på det vuxna barnet jag tidigare skrev om, även om h-n finns i tankarna mest hela tiden.


Jag ser framemot

Stadsturen med Anno, där jag bl.a ska klippa mig,
men också shoppa i affärer och sitta och fika och prata på något mysigt café
Att jag på fredag fyller år och Per slutar skolan, det ska firas!
Jag ser framemot när mina beställda böcker kommer med posten, så jag har lite spännande läsning framför mig.


Jag är lycklig/glad därför att
Jag har turen att få ha underbara vänner som alltid lyssnar, säger dom iallafall ;)
Jag har en fin och snäll andra hälft som jag älskar.
Jag har föräldrar som vill mitt bästa, alltid.

Jag känner mig "inbodd" i huset och trivs här.
Jag har sålt min studentlitteratur och är därmed  ca 1300 kr rikare
Även om pengar inte borde göra en lycklig, så ser jag ändå framemot min "stora" lön som ramlar in på onsdag. För då kan jag shoppa och då blir jag lycklig ;)






Ha en underbar dag, för det ska jag ha. Jag håller för tillfället på att vänta på att tvättmaskinen ska bli klar, sedan ska jag bege mig ut i det härliga vädret.
En skidtur skulle vara härligt.






Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards