Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Ida Hedberg - 16 mars 2009 09:42

Helgen har varit riktigt bra. I lördags var det ju angling som gällde, jättehärligt väder och allmänt trevligt =)
Med denna firre,(de övre bilderna) + en till kom vi sist...hehe. Sist av alla som fick pris alltså, vi är nu stolta ägare till 5 liter motorolja!
Den nedre bilden visar hur snäll jag är och låter en mört få lite luft ;)


   

                           




Igår jobbade jag mellan sju på morgon och halv nio på kvällen, somnade igår så fort jag och per kom till stan, hade sovit så himla dåligt natten före, trots att vi gick och la oss tidigt på lördag kväll, efter melodifestivalen.



Idag känner jag mig helt slut, typ överkörd. Jag är oftast väldigt lättväckt, imorse hörde jag inte att pers alarm lät tre gånger, teckan på att lilla jag var trött och sov djupt.


Ikväll ska jag jobba igen, samt imorgon hela dagen. Blir bra det. Har dock skoluppgifter jag borde engagera mig i, men...jaa...det för ordna sig. Allt löser sig ;)

Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards