Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Ida Hedberg - 10 mars 2009 18:31

Jag hoppas att jag nu är fri ifrån magsjukan, har känt mig bra hela dagen, dock inte riktigt fått tillbaka matlusten. Imorgon är det dags för skolan igen, var ett tag sedan sist. Imorgon står grupparbete + redovisning av det på schemat, så känns skönt att jag känner mig bättre så jag kan närvara på det.


Har ju lovat lite bilder från i fredags när vi umgicks hos Jenni, är väl samma/liknande som mina kära vänner lagt ut på sina bloggar..



  

            Jag och Moa


             

                              Emma och Linn inväntar maten


   

           Något intressant på datorn?


           
               .....och så var det jag och Moa igen då :)


En trevlig kväll i Jenni o Dannes mysiga hus. Blir sällan vi kan ses alla fem då vi har olika saker för oss hela tiden. Men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång!


Idag har jag pluggat, kommit en bra bit längre på uppgifterna, men är ej klar. Men dem ska förhoppningsvis kunna slutföras nån gång under veckans gång, måste bara hitta lite inspiration, vart man nu hittar det.

Nån som råkar veta?


Ikväll var jag och Per på Fyndlagret en sväng, Per hittade dock inte det han var ute efter, men jag bestämde mig för att något måste jag köpa. Ärligt talat så ogillar jag ju begagnade saker, alltså inte allt som är begagnat. Men typ bestick, tallrikar och sånt...Såg även att de hade begagnade filtar, kanske vore nått?? Nej tack. Är jag i behov av en ny filt åker jag till Ikea...

Hur-som-helst, bestämde jag mig ju för att jag måste köpa något, och...


                      

                 Den fick det bli, den pryder nu vårat nystädade vardagsrum.






Presentation


Livet ur mitt perspektiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards