Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Ida Hedberg - 2 mars 2009 16:21

Hmm, nog har jag pluggat lite idag, även om det inte blev så mycket som jag tänkt, men kvällen är lång ;)


Jag har varit och hälsat på Lotta och hennes dotter Elin några timmar nu på em. Pratat en massa och fikat, mysigt. Är väl snart dags att påbörja maten, men är nte så hungrig ännu.
Det ringde en från Skogsbrynet förut och undrade hur mycket jag ville jobba i sommar. Tur jag redan hade planerat när jag önskar vara ledig, då de var ute i så god tid. Hoppas jag får igenom mina önskemål.


Prata med Tina nyss, farfar (pappa) hade ringt dit och undra om barna ville komma nu nån dag ner till Stöde när det är Sportlov och åka skoter och grilla korv, nästan så jag blir lite avis...

Av Ida Hedberg - 2 mars 2009 08:23

Ny vecka, nya tag.
Helgen har varit bra. Hunnit med en hel del.
Slutade vid 15 i fredags, tog bussen ner på stan och gick sedan direkt till Moas jobb, då hon slutade samtidigt. Gick hem till henne och blev bjuden på goda våfflor. Vi gick sedan på stan till stängningsdags.
Emma följde sedan med mig hit, vi umgicks hela kvällen och åkte vid halv ett och hämtade Per på Alnön, som varit på jobbfest. Självklart blev Big Boy ett måste innan vi begav oss hem till Stöde. "Ja det var väl allt".


På lördagen vakande vi upp till underbart väder, så vi gjorde i ordning varm oboy och mackor och begav oss på en skotertur, blev borta hela dagen.



            

              


          


Igår var jag och Emma och hälsade på Jenni i huset, trevlans :) Sedan blev jag bjuden på god middag hos Pers föräldrar senare på kvällen.


Ja det var väl min helg det. Nu ska jag försöka sätta mig med lite skoluppgifter..

Ovido - Quiz & Flashcards