Alla inlägg under september 2009

Av Ida Hedberg - 8 september 2009 15:28

Sitter med en svår skoluppgift, har suttit flera timmar och ju mer jag läser ju mer förvirrande blir det, kul...
Är inte så mycket att göra, får prata med några i klassen imorgon om de lyckats göra uppgiften.

Ikväll blir det som sagt middag hemma hos Carina, ska bli trevligt, dels för hon är så duktig på att laga mat såklart ;) och dels för att vi träffas ganska sällan.

Imorgon är det skola hela dagen och kanske det blir Bio eller Birsta imorgon kväll, älskling kan få välja.



Svammel svammel...

Av Ida Hedberg - 7 september 2009 12:43

Har idag när det är måndag halvdag på skolan, skönt värre!
Håller på att tvätta kläder och ska diska också, tråkigt med bra när det är klart.
Ska senare bege mig på stan och kika lite, och kanske råka köpa något också ;) Sedan åker jag till Stöde för jag ska jobba ikväll.
Annars händer det väl inget speciellt just nu, det enda trevliga är väl att vi ska på middag till Carina imorgon.

Och där sätter jag punkt.

Av Ida Hedberg - 4 september 2009 18:48

En liten snabb uppdatering. Jobbat hela dagen idag, har sedan dess ätit pizza med Pers familj. Nu ska jag bege mig till Jenni tillsammans med Moa och Emma, ska bli mycket trevligt :)
Imorgon väntas jobb igen, hela dagen, hela kvällen...




Av Ida Hedberg - 1 september 2009 13:03

Har en del uppgifter i de nya kurserna som behöver påbörjas och slutföras. Har en hög med tvätt som väntar på att bli tvättad samt behövs det damsugas här...Ansåg mig ha "ganska gott om tid" på mig. Men har just blivit erbjuden jobb tors fre lör, vilket jag såklart tackade ja till och imorgon onsdag är det hel dag på skolan. Så nu har jag inte alls samma tid på mig, långt ifrån...Nu blir det bråttom!


Adjö

Ovido - Quiz & Flashcards