Alla inlägg den 21 september 2009

.

Av Ida Hedberg - 21 september 2009 16:22

Efter helgens händelser, dvs. på lördagen måla köksluckor, åka med Emma S och tapetsera hela dagen, och hela kvällen hjälpte jag och Linn Emma B att flytta. och söndagen bestod av 12 timmars jobb. Så somnade jag gott på kudden igår kväll. Idag ringde klockan före 7, redovisning stod på schemat...


Har tillbringat några timmar nu i soffan, har varit så himla trött, så det var skönt att sova några timmar =)


Hyresvärden har nyss varit här och knäppt bilder eftersom lägenheten ska ut på Blocket, synd att det var utan förvarning bara så jag inte hann städa, men men...


Ikväll blir det IKEA med Emma B och sedan hjälpa henne att ordna i hennes lägenhet.


Adjö


ps. Som svar på Linns fråga hur det går med målningen, så har jag inte hunnit måla mer än det jag gjorde på lördagsmorgonen, blir ju så när jag är snäll och hjälper andra istället ;)

Ovido - Quiz & Flashcards