Alla inlägg den 22 september 2009

Av Ida Hedberg - 22 september 2009 11:16

Igår kväll var jag som sagt med Emma till IKEA, och duktig som jag var så köpte jag inget alls...kanske beror på att jag var där och handlade i lördags. Fast det blir nog en sväng dit något framöver när det är dags att flytta.
Emma däremot köpte väl en hel det saker. Bl.a en TV-bänk som vi roade oss med att skruva ihop igår kväll, vi fick då bevisat för oss att vi inte är speciellt starka, men vi klarade det :P . Kommer nog blir jättefint när hon gjort i ordning allt :)

Somnade ganska tidigt igår, vilket resulterade i att jag vaknade ganska precis klockan åtta idag. Dock har det gått trögt med skoluppgiften, det är nu, flera timmar efter, som jag lyckats komma igång med skrivandet...mycket att läsa in först. Skam den som ger sig
Ska fortsätta skriva på uppgiften har ju enbart påbörjar den än så länge, i hopp om att få den klar till imorgon...Drömma kan man ju alltid.


Föresten, är det någon som behöver en lägenhet så ligger våran ute på Blocket nu, en tvåa på 60 kvm, Centralt.

Ovido - Quiz & Flashcards